Automatisering complex? Vendit houdt het simpel!

Het Vendit kassasysteem kenmerkt zich door de gebruiksvriendelijkheid en eenvoud. Tegelijkertijd biedt het u méér dan een doorsnee automatiseringssysteem. Het afrekensysteem beheerst de dagelijkse processen in uw bedrijf en genereert informatie die u gericht kunt inzetten om uw omzet te verhogen. Bekijk welk systeem met welke functionaliteiten het beste aansluit op uw wensen en maak een afspraak voor een vrijblijvende demonstratie.

POS, Premium of Enterprise

Het Vendit afrekensysteem bevat veel standaard functionaliteiten waarmee u uw winkel(bedrijf), groothandel of Retail Service Organisatie optimaal automatiseert. Afhankelijk van uw bedrijfsomvang en uw specifieke wensen, kunt u kiezen uit drie verschillende oplossingen: Point of Sale (POS), Premium of Enterprise. In onderstaand overzicht ziet u de functionaliteiten en welk systeem optimaal bij uw situatie past. Omdat iedere branche andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in ons systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in de diverse branches. Daarnaast kunt u kiezen uit extra toepassingen en modules om uw winkelautomatisering helemaal op maat te maken. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw automatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van de Vendit automatiseringsoplossingen.

Vendit POS
€99
per maand
Vendit Premium
€179
per maand
Vendit Enterprise
Op aanvraag
per maand

Betekenis symbolen: standaard / X niet mogelijk / O optioneel