Training en nazorg

VMSII is een gebruiksvriendelijk automatiseringssysteem. Automatisering is immers enkel en alleen effectief als uw medewerkers en uzelf het eenvoudig kunnen bedienen. Daarom is het voor u van belang dat u VMSII goed leert gebruiken, zodat u er op een goede manier mee aan de slag kunt en er optimaal gebruik van kunt maken.

Installatie
Bij de installatie van VMSII richt u samen met een van onze consultants ter plekke het systeem in. Denk hierbij aan persoonlijke instellingen, gebruikers, lay-outs et cetera. Aansluitend krijgen alle betrokkenen een gebruikerstraining waarbij u in heldere taal VMSII goed leert bedienen.

VMSII Management Training
Na een aantal weken schuift u aan bij de VMSII Management Training bij de Vendit Academy op het kantoor van Vendit. Tijdens deze training worden de belangrijkste zaken besproken en beantwoorden we eventuele gebruiksvragen.

Vendit Academy
De Vendit Academy te Rotterdam bevat twee cursuslokalen, voorzien van de modernste audiovisuele apparatuur. Tevens zijn alle werkplekken voorzien van personal computers. Klik hier voor meer informatie. 

Helpdesk
Indien u een service- en update abonnement heeft afgesloten kunt u ongelimiteerd en kosteloos gebruik maken van onze helpdesk te bereiken op het nummer +31 (0)10 – 258 05 00. 

Service hardware
Voor alle door Vendit geleverde POS apparatuur geldt een uitleenservice in het geval van een defect of een storing. U krijgt in overleg een vervangend bruikleenproduct tot uw beschikking. Na ontvangst van het defecte product kijkt Vendit of het vervangen of  gerepareerd moet worden. U kunt gebruik maken van de leenapparatuur tot uw product gerepareerd of vervangen is.