Vanuit één systeem altijd overzicht en inzicht in uw bedrijf
Installatie en training bij u op locatie. Extra training in Vendit Academy
Complete software met extra modules specifiek voor uw branche
E-commerce: succesvol ondernemen offline en online!
Afrekensysteem Vendit
Een betrouwbaar afrekensysteem, ofwel een kassa afrekensysteem wordt steeds belangrijker. Tegenwoordig dienen afrekensystemen niet alleen meer als apparaat om uw geldzaken te regelen, maar is het een complete oplossing geworden. Specifiek op maat gemaakt zodat het systeem perfect aansluit op de eisen van uw onderneming.
Bij Vendit begrijpen wij dat er binnen iedere branche specifieke wensen zijn voor een perfect afrekensysteem. Of u nu een klein of groot winkelbedrijf hebt, een groothandel of een franchiseorganisatie, voor iedere onderneming beschikken wij over een geschikt kassasysteem. Wij verzorgen de complete oplossing!
Het Vendit afrekensysteem kenmerkt zich door de gebruiksvriendelijkheid en eenvoud. Omdat iedere branche andere specialisme vraagt, hebben wij de functionaliteiten aangepast aan de werkwijze van ondernemers in verschillende vakgebieden. Zo kunt u alle gegevens die opvragen die u interessant vindt en ziet u altijd en overal een volledig en actueel overzicht van uw orders en voorraad.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee u uw winkel optimaal automatiseert. U kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.

meer dan
10.000
gebruikers
Vendit is in meer dan
40
branches actief
We zijn al meer dan
35
jaar actief
Begin nu al vanaf
79
euro per maand
Kiezen voor een afrekensysteem
Bent u een ondernemer en op zoek naar een kassasysteem? Dan zijn de afrekensystemen van Vendit een uitstekende aanvulling voor uw bedrijf. Door de flexibele opzet van de software is Vendit in staat om uitdagingen in specifieke branches met succes aan te gaan. Binnen een oogopslag heeft u een compleet inzicht in uw gehele onderneming.
Bent u van plan om te groeien en wilt u een webshop beginnen? Dan groeien wij met u mee en zorgen wij voor een naadloze koppeling tussen het afrekensysteem, de boekhouding en de webshop. Met het Vendit afrekensysteem bespaart u niet alleen tijd, maar ook geld.

Voordelen afrekensysteem
- Altijd en overal toegang
- Verschillende software koppelen
- Altijd een back-up
- Geïntegreerde betalingsmogelijkheden koppelen
- Offline en online gegevens samenvoegen en afstemmen
Vraag geheel vrijblijvend een online demo aan!
Interesse in het automatiseren van uw winkel?
Vendit is actief in veel verschillende vakgebieden: van fashion, speelgoed en elektronica tot aan witgoed en interieur. Voor elke branche beschikken wij over specifieke afrekensystemen. Dankzij onze ruim 35 jaar ervaring op het gebied van winkelautomatisering weten wij goed wat er speelt bij de ondernemers.
Gaat u aan de slag met een afrekensysteem van Vendit? Dan komt een Vendit consultant langs bij u op locatie om te helpen met de installatie en inrichting van het afrekensysteem. Daarnaast krijgt u een training verzorgt waar de belangrijkste functionaliteiten en toepassingen aan bod komen. Zijn er in de toekomst problemen? Onze helpdesk staat klaar om u persoonlijk te woord te staan voor uw vragen en support op afstand.
Bent u opzoek naar een afrekensysteem voor uw onderneming? Bekijk hier onze mogelijkheden of laat u vrijblijvend door ons adviseren. Neem gerust contact met ons op! Een kassa kopen doet u bij Vendit!
Meest gestelde vragen
Hoe werkt een afrekensysteem?
Een afrekensysteem kenmerkt zich door de gebruiksvriendelijkheid en eenvoud. De functionaliteiten zijn veelal aangepast aan de werkwijze van ondernemers in verschillende vakgebieden. Zo kunt u alle gegevens die opvragen die u interessant vindt en ziet u altijd en overal een volledig en actueel overzicht van uw orders en voorraad.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee u uw winkel optimaal automatiseert. U kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.
Welke soorten betalingen kan ik accepteren met een afrekensysteem?
Ieder afrekensysteem is net iets anders. Het Vendit Systeem biedt betalingen op locatie met cash, pinpas, creditcard of cadeaubonnen. Iedere ondernemer kan zelf kiezen welke methode ze willen accepteren.
Hoeveel kost het om een afrekensysteem te gebruiken?
U heeft een klein of grote retail onderneming en u wilt uw winkelbedrijf optimaal automatiseren. U en uw medewerkers willen een efficiënt en gebruiksvriendelijk kassasysteem. Zo kunt u uw klanten immers goed en snel helpen. Dan bent u bij Vendit aan het juiste adres! De Vendit winkelautomatisering software is zowel geschikt voor een eenmanszaak als voor een grootwinkelbedrijf met meerdere vestigingen. Afhankelijk van uw bedrijfsomvang en uw specifieke wensen, kunt u kiezen uit drie verschillende oplossingen: Point of Sale (POS), Premium of Enterprise.
Wilt u klein beginnen? Dan is ons POS systeem (Point of Sale) uitstekend geschikt voor u. Wilt u daarnaast bijvoorbeeld offertes en klantorders maken? Of beschikt u over meerdere vestigingen? Dan is het Vendit Premium systeem een goede keuze. Heeft u een grootwinkelbedrijf met tientallen filialen? Dan is het Enterprise systeem ideaal voor u. In het Vendit productenoverzicht ziet u de functionaliteiten en welk systeem optimaal bij uw situatie past. Omdat iedere branche andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in ons systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in de diverse branches. Daarnaast kunt u kiezen uit extra toepassingen en modules om uw automatisering helemaal op maat te maken