Software complex?

De Vendit groothandel software biedt gebruiksvriendelijkheid en eenvoud.

Voorraad, inkoop, verkoop, orderbeheer, CRM en HRM zijn allemaal geïntegreerd in een ERP software groothandel systeem. U heeft inzicht over het hele proces: van order tot pakbon en facturering, van inkoop tot voorraad- en artikelenbeheer.

Vele klanten in de groothandel gingen u voor in hun automatisering door Vendit. Daarom weten wij precies wat u voor groothandel software nodig heeft om succesvol te ondernemen. De software voor groothandel van Vendit bevat alles wat u nodig heeft voor een succesvolle bedrijfsvoering.

Download brochure

Haal het maximale uit uw groothandelsoftware

Het Vendit Systeem bevat veel standaard functionaliteiten. In onderstaand overzicht ziet u een overzicht van de mogelijkheden.

Omdat iedere branche andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in ons systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in de diverse branches. Daarnaast kunt u kiezen uit extra toepassingen en modules om uw winkelautomatisering helemaal op maat te maken. 

Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw automatisering kan betekenen?

Maak dan een afspraak via 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van de Vendit automatiseringsoplossingen.

Prijzen per maand.

Vendit Premium
€179 per maand
Vendit Enterprise
op aanvraag

Betekenis symbolen: standaard / X niet mogelijk / O optioneel