Hoe belangrijk zijn reviews?

81 procent van de consumenten vertrouwt een online review evenveel als een persoonlijke aanbeveling. Uit onderzoeken blijkt niet alleen dat het vertrouwen in online reviews erg groot is, een ruime meerderheid van de klanten (77 procent volgens Business.com) leest tevens één of meerdere reviews voordat zij tot aankoop overgaan. En niet alleen de reviews zelf worden gelezen. Ook de reacties van de bedrijven op deze reviews worden vervolgens weer bekeken.

Het is daarom van groot belang om uw klanten de mogelijkheid te geven reviews te delen met andere potentiële klanten. Dit hoeven niet enkel positieve reviews te zijn, want een negatieve review met een goede reactie van het bedrijf is ook erg nuttig.

Vendit heeft goede ervaringen met de 5-sterrenspecialist en biedt u hiervoor een koppeling aan. Deze koppeling betekent dat er volledig geautomatiseerd een bedankmail wordt gestuurd naar de klant. Dat blijkt de grootste meerwaarde te zijn. Er wordt niet veelvoudig gevraagd om een lange vragenlijst in te vullen, maar uw klant wordt bedankt voor de aankoop en mag vrijblijvend een beoordeling achterlaten. Uit metingen is gebleken dat gemiddeld 64,7% een beoordeling schrijft. Een aantal mooie voorbeelden van bedrijven die dit al gebruiken zijn: Ruben Robijn, Schoonderbeek Elektro, Banierhuis, Caravan Extra en Bang & Olufsen Hegeman.

Vraag het gratis e-book aan “Meer omzet dankzij online reviews”.

Met dit e-book leert u meer over de volgende onderwerpen:

  • Het effect van reviewmarketing.
  • Concrete cijfers van de Nederlandse markt.
  • Hoe u zelf reviewmarketing kunt inzetten.
  • De mogelijkheden met reviewsystemen.

Meer weten? Kijk op: www.5sterrengroeipromotor.nl

Gratis adviesgesprek Reviews

Vendit gelooft in de meerwaarde van reviews. U ook? U kunt geheel vrijblijvend een adviesgesprek aanvragen met een reviewexpert. In dit gesprek kunt u eens kijken wat reviewmarketing voor uw bedrijf kan betekenen en of het iets voor u is. Hoe gaat u om met reviews, waarom zou u dit wel of juist niet moeten doen, welke mogelijkheden zijn er en wat zouden de voor- en nadelen zijn voor uw bedrijf. Kortom: een hoop waardevolle informatie zodat u een betere keuze kunt maken of u wel of niet met reviewmarketing aan de slag zou moeten gaan.

Vendit aanbieding reviews

Mocht u na een adviesgesprek gebruik willen maken van de mogelijkheden van 5-sterrenspecialist en besluit u voor 31 januari om klant te worden. Dan krijgt u de eerste 5 maanden 5-sterrenspecialist plus een onboarding pakket t.w.v. € 150,- namens Vendit cadeau.

Uw kassa systeem wordt aangesloten op 5-sterrenspecialist zodat alles volledig geautomatiseerd voor u gaat werken.