MKB-software

Bedrijfsprocessen automatiseren met het Vendit Systeem. Dat betekent dat u minder tijd kwijt bent aan administratie én meer tijd over voor wat écht belangrijk is. Als ondernemer bepaalt u de strategie en koers van uw organisatie. De markt verandert snel en ook de concurrenten zitten niet stil. Logisch dat u op elk moment wilt weten hoe uw organisatie presteert en waar u eventueel moet bijsturen. Met de MKB-software van Vendit bent u in staat om op elk moment bij te sturen!

Voordeel met MKB-software

In het verleden waren het met name de grote ondernemingen die gebruik maakten van ERP-software voor het geïntegreerd automatiseren van onder andere hun financiële administratie, relatiebeheer, verkoop, inkoop en de administratieve processen. Tegenwoordig is het onderbrengen van diverse bedrijfsprocessen in één centrale softwareoplossing minstens zo belangrijk voor het MKB. Vanwege de behoefte en noodzaak om verder te digitaliseren zijn veel MKB organisaties momenteel bezig aan een inhaalslag.

Ook de middelgrote en kleine(re) onderneming moet kunnen wedijveren met de concurrentie. Daarvoor moet u beschikken over alle actuele informatie uit uw processen, over de mensen en de middelen om gericht actie te kunnen ondernemen. MKB-software is een middel om vanuit één overzichtelijk systeem die inzichten te krijgen. Wie daarover kan beschikken door het gebruik van de juiste software, heeft een overduidelijk competitief voordeel; een voordeel dat (ook) op de langere termijn een belangrijke succesfactor van de onderneming kan zijn.

Wilt u weten wat de MKB software van Vendit voor u kan betekenen? Neem contact met ons op!

Vendit MKB software

Het Vendit Systeem is geheel naar wens in te stellen en daardoor geschikt voor elke branche en organisatie. Het geeft u in alle gevallen actueel inzicht in uw activiteiten en bevat een koppeling naar het boekhoudsysteem. Zo kunt u bijvoorbeeld als filiaalbedrijf met onze software binnen één omgeving met verschillende vestigingen en/of een centraal magazijn werken. Tevens kunt u door middel van onze rapportages en dashboards direct zien wat er zich binnen uw organisatie afspeelt. Zo beschikt elke vestiging real-time over alle actuele gegevens zoals klanten, artikelen, voorraden en prijzen. Daarnaast is de MKB software van Vendit uitstekend geschikt voor groothandels, filiaalbedrijven en webshops.

Waar zoekt u naar?

Wanneer u kiest voor de MKB software van Vendit heeft u de keuze uit verschillende functionaliteiten: POS, Premium of Enterprise. Wij adviseren u graag over welk van onze functionaliteiten optimaal bij uw situatie past.

Grote en kleine retailers, groothandelsbedrijven en franchise organisaties in een tal van branches genieten met de Vendit MKB software van een optimale automatisering. Omdat iedere branche om andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in het Vendit Systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in diverse branches zoals: auto motive, boeken / tijdschriften, boten, caravan / outdoor, cadeau / geschenk, convenience stores, dieren speciaal zaken, doe-het-zelf, drogisterij / parfumerie, elektro (consumer electronics / huishoudelijk), fashion, food, groothandel, motoren, musea, muziek, onderwijsinstellingen, speelgoed, sport, telecom, tuincentra, tweewieler, warenhuizen, woninginrichting/decoratie, etc.

Daarnaast kunt u kiezen uit extra toepassingen en modules om uw (winkel)automatisering helemaal op maat te maken. Wij ontwikkelen onze oplossingen volledig zelf. Zodat wij onze automatiseringsoplossingen en POS systemen zo goed mogelijk kunnen afstemmen op uw wensen en behoeften.

meer dan

10.000

gebruikers

Vendit is in meer dan

40

branches actief

We zijn al meer dan

35

jaar actief

Begin nu al vanaf

79

euro per maand

Een wijze keuze in MKB software

MKB software zorgt ervoor dat u dagelijks veel tijd bespaart en u uw omzet kunt verhogen. Afhankelijk van uw wensen kiest u een van onze drie pakketten (POS / Premium / Enterprise). Mochten uw wensen veranderen dan is het altijd mogelijk om over te stappen naar een van de andere pakketten. Daarnaast biedt Vendit ook de benodigde hardware en verbruiksartikelen aan. Om direct aan de slag te kunnen met onze MKB software krijgt u een handige installatie en training bij u op locatie. Zo leert u direct de belangrijkste functionaliteiten.

Bent u op zoek naar een MKB software systeem waarmee u succesvoller kunt ondernemen? Een systeem waarbij u vanuit één omgeving overzicht en inzicht hebt in uw gehele winkelbedrijf? Dan bent u bij Vendit aan het juiste adres.

Of u nu een klein of groot winkelbedrijf hebt, een filiaalbedrijf, groothandel of een franchiseorganisatie, voor iedere onderneming hebben wij een geschikt afrekensysteem. Wij bieden u gebruiksvriendelijke en complete automatiserings- en e-commerce oplossingen. Een totaalpakket. Met koppelingen met uw boekhoudprogramma en webshop, een dashboard en uitgebreide management rapportages.

Software voor MKB

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee u uw winkel optimaal automatiseert. U kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van uw bedrijf.

Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.

Maak kennis met een deel van onze klanten