Grootse plannen voor telecomwinkel Fixtel

Fixtel staat voor service, kwaliteit en betrouwbaarheid. Terwijl we binnen lopen in de winkel in Vlaardingen valt de volledige transparante reparatieruimte direct op. We spraken met oprichter en eigenaar Aron Yarzada wat de plannen zijn voor het snelgroeiende telecombedrijf Fixtel.

Klant op nummer één

“De kracht van Fixtel is een heldere prijsstelling, reparatie terwijl je wacht én dat je mee kan kijken met de reparatie aan je telefoon of tablet. Een warm, goed en vertrouwd gevoel, dat is wat we bij Fixtel willen creëren. En dat is anders dan anders. Ontvangen wij een klacht? Dat is dat hét moment om als ondernemer te laten zien wat je waard bent. Bij Fixtel zetten we de klant op nummer één.”

Aron is met zijn 32 jaar flink aan de weg aan het timmeren. Met een achtergrond in design en erg veel ideeën gaat binnenkort zijn derde Fixtel filiaal open. “Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik het complete Fixtel plaatje voor me! We zijn een viertal jaar geleden gestart en we willen in kleine stapjes blijven groeien, niet te snel en zeker niet zonder een goede backoffice. Het Vendit Systeem is hierin voor ons een goede ondersteuning. Zo beheren wij alle producten en weten we precies wat er wel én niet verkocht wordt in ieder filiaal. Ook de inrichting van de winkels is heel herkenbaar. Het totale plaatje wordt onder andere gefundeerd door de uitstraling van alle winkels. Dit ging in Schiedam bijna fout, hier liepen we 2-3 maanden uit. Nadat we aan de bel hadden getrokken heeft bouwbedrijf Vika ons binnen 4 dagen geheel uit de brand geholpen. Dat is nog eens de klant centraal zetten. De uitstraling van de winkel én automatisering klopt nu gewoon.”

Met jarenlange ervaring in de telecombranche weet Aron precies waar de valkuilen zich bevinden en waar de kansen mogelijk voor het oprapen liggen. Alles op alles wordt gezet om Fixtel als formule zo stevig mogelijk te positioneren. Het plan is dan ook om Fixtel neer te zetten als franchisewaardige organisatie.

Beter en nog beter

“We zijn een heel eind! De vraag die continue door mijn hoofd raast: hoe kan ik een nog betere organisatie opzetten die investeert in de juiste zaken, strak georganiseerd is en waarbij de klant de beste kwaliteit afgeleverd krijgt? We zijn momenteel de puntjes op de i aan het zetten in de afronding. Zodra de formule wordt uitgerold willen we aan alles hebben gedacht. Denk bijvoorbeeld aan een sterke distributie, ik wil zoveel mogelijk uit eigen magazijn kunnen leveren. Plannen en ideeën heb ik genoeg! Nu de tijd nog om ze uit te voeren!”

Voor meer informatie: www.fixtel.nl