Langetermijn relatie bij Case Men’s Store in winkelpromenade Berkel

Sjoerd Verhulst en Valentijn Wanrooij besloten 10 jaar geleden een eigen zaak te openen; Case Men’s Store aan de Kerksingel in winkelpromenade Berkel Centrum. Case Men’s Store is een multi-brand store met jeans, shirts, schoenen en blazers. Met een vast aantal merken, waaronder Good People en Denham, bouwen Sjoerd en Valentijn aan een langdurige en sterke klantrelatie.

Elke man kan een complete garderobe uitzoeken bij Case. Sjoerd Verhulst, mede eigenaar licht toe: “Van ondergoed tot schoenen, van een shirt tot een jeans en van douchegel tot scheercrème; de keuze is ruim en trendy. Met een goed advies en een bijpassende service. We willen graag lange termijn relaties met onze klanten opbouwen en dat gaat alleen als je eerlijk bent en zorgt dat de klant in de zaak vindt wat hij zoekt en verwacht.”

Interesse blijven wekken

“Onze focus ligt primair op het midden hoog segment smart casual herenkleding. Onze kracht zit in de service die we lokaal kunnen bieden. In de afgelopen jaren hebben wij een vaste klantenkring opgebouwd, die houden we warm door actief te zijn op social media en met onze nieuwsbrieven. Iedere twee a drie maanden hebben we weer wat nieuws in de winkel hangen, wat er ook voor zorgt dat de klant geïnteresseerd blijft. De winkel is meegegroeid met de wens van de klant,” aldus Sjoerd. “Dit zorgt ervoor dat we naast kleding tevens accessoires verkopen die passen bij de lifestyle van onze klanten. Horloges, verzorgingsproducten, portemonnees van Secrid, Happy Socks en tal van leuke cadeautjes en grooming producten. Een echte aanwinst in de winkel.”

Automatisering in modezaak Case Men’s Store

“Sinds kort zijn we geautomatiseerd met het Vendit Systeem, een overzichtelijk en volledig winkelmanagement systeem. Doordat wij alle bezoekers en hun aankopen op artikelniveau registreren hebben wij alle verkoophistorie paraat. Zo shoppen er regelmatig dames voor hun partner en kunnen wij aan de hand van de aankoophistorie zien welke producten er eerder zijn aangekocht. Niet alleen hun favoriete merken maar bovendien de exacte kleur en maatvoering. Zo is een juist advies en snelheid gewaarborgd. Een perfect uitgangspunt voor onze manier van werken. Service is immers onze kracht. Daarnaast hebben we een klantenspaarsysteem ingericht in het Vendit Systeem. Klanten sparen namelijk automatisch punten bij iedere aankoop. Korting of een toekomstige beloning doet het altijd goed en hiermee bereiken wij een conversie van meer dan vijftig procent. Door de combinatie van onze kwaliteit en de tools van Vendit creëren wij een extra boost met blije en terugkerende klanten als gevolg!”

Lees meer over Case Men’s Store.

Menu