Reparatie/werkplaats & planning
Met behulp van de Vendit Reparatie/werkplaats en planning functionaliteit kunt u al uw reparaties snel en efficiënt verwerken. Zo kunt u onder andere zien of (en wanneer) een product bij u is gekocht (klanthistorie), een (verplichte) aanbetaling registreren en een prijsopgave doen.
Reparatie- en planningsfuncties in het Vendit Systeem:
- Het aannemen en verwerken van reparatieorders is in een handomdraai gerealiseerd
- Meerdere servicehandelingen of klachtomschrijvingen invoeren
- Grafisch planningsoverzicht
- Reparaties inplannen voor uw technische dienst en uw werkplaats
- Per dagdeel en per monteur kunt u zien hoeveel tijd er nog vrij is
- Verlof en/of ziekte registratie in de planning
- Zien hoeveel reparaties door welke monteur in een bepaalde periode gedaan zijn
- Reparatieopdrachten aanmaken voor externe reparatie bedrijven
- Koppeling met E-care Repair Group
- Standaardkosten per productgroep aanmaken
- Bruikleen registratie
- Staat van het aangeboden bruikleen registreren bij inname
- Statussen toekennen per reparatie (bijvoorbeeld prijsopgave, wacht op onderdelen)
- Afgiftebewijs voor klant direct printen
- Er kan van een reparatieorder direct een pakbon, contant bon of factuur worden geprint.
Het is mogelijk om een reparatie aan een tijd te koppelen, zodat u snel kunt zien hoeveel tijd een reparatie in beslag neemt. Voor de tweewielerbranche kan dit aan de hand van de Bovag tarieven- en tijdentabel. Zo brengt u nooit te weinig arbeid in rekening.