Het Vendit artikelbeheer

Wilt u zorgeloos uw bedrijf runnen door middel van een uitstekend Vendit artikelbeheer systeem? Ons systeem biedt u inzicht in uw gehele voorraad en neemt het onderhoud hiervan uit handen. Het Vendit artikelbeheer systeem maakt het bijhouden van uw bedrijfsvoorraad tot een makkelijke taak. Met het Vendit systeem kunt u eenvoudig uw artikelen en de betreffende voorraad invoeren, waarna u direct inzicht krijgt in uw voorraadbeheer. Zo kunt u de verschillen in aantallen, inkoopwaarde en verkoopwaarde tot op productniveau bekijken. Tevens wordt de datum van de laatste inventarisatie opgenomen in de artikelkaart, zodat u altijd inzicht hebt in de actuele productinformatie.

meer dan

10.000

gebruikers

Vendit is in meer dan

40

branches actief

We zijn al meer dan

35

jaar actief

Begin nu al vanaf

79

euro per maand

Over Vendit

Vendit bestaat al ruim 35 jaar en heeft ondertussen meer dan 10.000 gebruikers, verdeeld over 40 verschillende branches.
Wij begrijpen dat elke branche een ander systeemwijze vereist. Wij hebben dan ook één efficiënt artikelbeheer systeem ontwikkeld dat bruikbaar is in diverse branches. Daarnaast bieden wij u extra toepassingen en modules aan om uw artikelbeheer systeem geheel van uw wensen te voorzien. Het Vendit team, welke bestaat uit 45 medewerkers, zijn elke dag bezig met het verbeteren van onze service en kwaliteit. Wanneer u een samenwerking met ons aangaat krijgt u niet alleen een Vendit artikelbeheer systeem op maat, maar ook een directe koppeling met boekhoudpakketten en bekende leveranciers. Bovendien komen wij bij u op locatie voor het installeren van het systeem en het geven van een toepassings training.

Wilt u graag extra training? Dan kunt u bij de Vendit Academy terecht voor verschillende trainingen. Training is immers kennis en kennis is macht!

Onze missie: ‘Wij houden onze kennis op een optimaal niveau waardoor onze relaties continue profiteren van de meest moderne Vendit software. Met onze hoogwaardige producten willen wij de meest toonaangevende producent in de retail zijn’.

Waarom u kiest voor Vendit?

Met het Vendit artikelbeheer systeem kunt u uw voorraad gemakkelijk beheren. Het opstarten en onderhouden van een bedrijf neemt veel tijd in beslag wanneer u niet met het best passende systeem werkt. Met het Vendit artikelbeheer systeem kunt u zich gerust richten op andere belangrijke werkzaamheden in uw bedrijf. Wij bieden u namelijk een systeem aan waarmee u direct inzicht heeft in het gehele bedrijf, zowel on- als offline. Dit is allemaal volledig automatisch en in één systeem. Wij bieden u koppelingen met uw boekhoudprogramma en webshop, een dashboard en uitgebreide management rapportages. Tevens krijgt u een op maat gemaakt artikelbeheer systeem omdat elke branche anders is. U kunt bij ons kiezen uit drie basissystemen, namelijk: Point of Sale, Premium of Enterprise. Wilt u klein beginnen? Dan raden wij Point of Sale aan. Als u meerdere vestigingen heeft is Vendit Premium een goede fit, en beschikt u over een groot bedrijf met meerdere filialen, dan kunt u het beste kiezen voor Enterprise.

Interesse in Vendit artikelbeheer?

Wij informeren u graag over de mogelijkheden van artikelbeheer systeem en de verschillende modules. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.

Maak kennis met een deel van onze klanten