Winkelautomatisering software

U en uw medewerkers willen een efficiënt en gebruiksvriendelijk kassasysteem. Zo kunt u uw klanten immers goed en snel helpen.
Dan bent u bij Vendit aan het juiste adres!

Vanuit één systeem altijd overzicht en inzicht in uw bedrijf

Installatie en training bij u op locatie. Extra training in Vendit Academy

Complete software met extra modules specifiek voor uw branche

E-commerce: succesvol ondernemen offline en online!

Winkelautomatisering software

Bent u op zoek naar een winkelautomatisering systeem waarmee u succesvoller kunt ondernemen? Een systeem waarbij u vanuit één omgeving overzicht en inzicht hebt in uw gehele winkelbedrijf? Dan bent u bij Vendit aan het juiste adres.

Of u nu een klein of groot winkelbedrijf hebt, een filiaalbedrijf, groothandel of een franchiseorganisatie, voor iedere onderneming hebben wij een geschikt afrekensysteem. Wij bieden u gebruiksvriendelijke en complete automatiserings- en e-commerce oplossingen. Een totaalpakket. Met koppelingen met uw boekhoudprogramma en webshop, een dashboard en uitgebreide management rapportages. Én toepassingen specifiek voor uw branche. Volledige winkelautomatisering offline én online.

meer dan

10.000

gebruikers

Vendit is in meer dan

40

branches actief

We zijn al meer dan

35

jaar actief

Begin nu al vanaf

79

euro per maand

Meer weten?

Voor elke retailer de juiste winkelautomatisering software

U heeft een klein of grote retail onderneming en u wilt uw winkelbedrijf optimaal automatiseren. U en uw medewerkers willen een efficiënt en gebruiksvriendelijk kassasysteem. Zo kunt u uw klanten immers goed en snel helpen. Dan bent u bij Vendit aan het juiste adres! De Vendit winkelautomatisering software is zowel geschikt voor een eenmanszaak als voor een grootwinkelbedrijf met meerdere vestigingen. Afhankelijk van uw bedrijfsomvang en uw specifieke wensen, kunt u kiezen uit drie verschillende oplossingen: Point of Sale (POS), Premium of Enterprise.

Wilt u klein beginnen? Dan is ons POS systeem (Point of Sale) uitstekend geschikt voor u. Wilt u daarnaast bijvoorbeeld offertes en klantorders maken? Of beschikt u over meerdere vestigingen? Dan is het Vendit Premium systeem een goede keuze. Heeft u een grootwinkelbedrijf met tientallen filialen? Dan is het Enterprise systeem ideaal voor u. In het Vendit productenoverzicht ziet u de functionaliteiten en welk systeem optimaal bij uw situatie past. Omdat iedere branche andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in ons systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in de diverse branches. Daarnaast kunt u kiezen uit extra toepassingen en modules om uw automatisering helemaal op maat te maken

Vraag geheel vrijblijvend een online demo aan!

Automatisering voor uw filiaalbedrijf

U heeft verschillende vestigingen en wilt overzicht en inzicht in uw onderneming hebben vanuit één centraal punt. U wilt vanuit één systeem alle gewenste informatie van iedere vestiging direct kunnen raadplegen. Met de Vendit kassa software kunt u binnen één omgeving met verschillende vestigingen en/of een centraal magazijn werken. Hierdoor beschikken al uw vestigingen real-time over alle actuele gegevens zoals klanten, artikelen, voorraden, prijzen etc.

Met behulp van onze rapportages en dashboards kunt u direct zien wat er zich binnen uw organisatie afspeelt. Door de interfiliaal functionaliteit kunt u eenvoudig alle goederenverplaatsingen tussen de vestigingen beheren, zoals voorraad(her)verdeling, bestellen bij een centraal magazijn of onderlinge bestellingen tussen de vestigingen. Ieder filiaal heeft zijn eigen omzet- en voorraadregistratie en uiteraard zijn afwijkende in- en verkoopprijzen als ook min/max voorraden per filiaal in te stellen. Wanneer u kiest voor winkelautomatisering software met een koppeling met uw boekhoudprogramma, exporteert het Vendit Systeem de financiële gegevens van alle filialen of per entiteit in één keer naar uw boekhoudprogramma. Onze Vendit winkelautomatisering software biedt u als ondernemer met meerdere filialen een compleet overzicht en goed inzicht in uw organisatie.

Automatisering voor Retail Service Organisaties

U bent een franchiseorganisatie en wilt uw leden voorzien van goede winkelautomatisering. Waarbij, naast alle belangrijke functionaliteiten voor in de winkel, ook uitwisseling van data mogelijk is. Zo houdt u overzicht en heeft u altijd een compleet en up-to-date inzicht van uw gehele organisatie. Met het Vendit Systeem kan uw franchiseorganisatie werken met Centraal Artikel Beheer. Iedere franchisenemer beschikt zo volledig automatisch over de meest actuele prijs- en productinformatie. Als u met een landelijke webshop werkt, toont het Vendit Systeem real-time voorraad van de betreffende vestiging. De medewerker krijgt direct een melding op het Vendit scherm dat er een nieuwe webshoporder is. Per lid/formule kunt u werken met een (kern)assortiment, verschillende schappenplannen en/of met specifieke inkoop- en/of verkoopprijzen. De winkels kunnen vanuit het Vendit Systeem alle operationele data met de franchiseorganisatie delen, zoals bijvoorbeeld real-time transactie-, voorraad-, order- en debiteureninformatie. Met deze actuele informatie kan u uw franchiseorganisatie benchmarken in diverse dashboard programma’s. Hierdoor weet u precies en vooral ook tijdig waar de kansen liggen en welke winkel(s) en/of productgroep(en) extra aandacht verdienen. Tientallen franchiseorganisaties gingen u voor in een samenwerking met Vendit. Daardoor weten wij precies wat uw franchiseorganisatie nodig heeft.

Tevreden klanten met aantoonbare resultaten

“Als je bedenkt dat we een jaar geleden nog werkten met doordrukvelletjes voor bestellingen? Recentelijk is het Vendit Systeem geïnstalleerd en dat is een verademing. We kunnen niet meer bedenken hoe we het zonder hebben kunnen stellen. Ook mijn vader is als een kind zo blij, de administratie is teruggebracht tot 1/4e van het werk.”

— Lotte Scholten en Gilian Doornekamp, Mineralengroothandel de Kubus
Hopmans Fietsgigant groeit snel online

“We hebben een vliegende start gehad. We hadden geen zandbak om in te spelen, we zijn letterlijk van de een op andere dag overgestapt met de webshop. Alle data uit de vorige webshop is rechtstreeks geïmporteerd in de nieuwe omgeving van Vendit en PrestaShop. Tevens zijn de gegevens van vervoerder en betaalprovider in één dag foutloos overgezet.”

— Bart Klaver en Joyce Schroeijers,
Hopmans Fietsgigant
Dining Giving Living Website

“Sinds de opening werken we met het automatiseringspakket Vendit.
Dit voorraadsysteem is voor ons echt van groot belang. Soms denk je een product goed te verkopen, dan duik je in de cijfers en wordt het tegendeel bewezen. Wat ons opvalt is dat de ‘dining’ producten echt meevallen, dat hadden we niet verwacht.”

— Maureen Elferink en Remko van der Haar,
Woonwinkel Dining Giving and Living

Interesse in het automatiseren van uw winkel?

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee u uw winkel optimaal automatiseert. U kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.

De letterlijke vertaling van automatiseren is: het verwerven van standaardprocedures die rechtstreeks naar een oplossing voeren en zonder lang nadenken uitgevoerd kunnen worden. Bij winkelautomatisering lopen alle kanalen, verkoop, inkoop, logistiek, voorraad, statistiek en marketing, binnen uw bedrijf soepel in elkaar over en kunt u vanuit één systeem overzicht houden over het gehele winkelbedrijf. Dit systeem is het hart van uw winkel wat ervoor zorgt dat u succesvoller en rendabeler kunt ondernemen.

Maak kennis met een deel van onze klanten