Automatiseer uw tuinmachinezaak

Complete software met
branche specifieke modules.

Winkelautomatisering &
e-commerce onder één dak.

Actueel inzicht in uw activiteiten
in één systeem (on- & offline).

Actueel inzicht in uw activiteiten in één systeem (on- & offline)

Volledig geïntegreerde
webshop mogelijkheden.

Tijd besparen in uw tuinmachine winkel?

Voorraadbeheer is het volgen en optimaliseren van in- en uitgaande goederenstromen binnen het bedrijf zodat de opslagkosten zo laag mogelijk blijven en er zo min mogelijk goederen in voorraad zijn. Bij goed voorraadbeheer staan de juiste producten op de juiste plaats op het juiste moment en in het juiste aantal. Opslag van producten kost geld en als ondernemer wilt u deze kosten zo laag mogelijk houden, wat voorraadbeheer een ‘must’ maakt.

Het is een feit dat de consument steeds veeleisender wordt. In staat zijn om net zo snel te kunnen leveren als uw concurrent is een uitdaging waar menig ondernemer tegenaan loopt. In veel gevallen is de concurrent slechts één muisklik verwijderd, waardoor ‘nee verkopen’ fataal kan zijn voor uw bedrijf. 

Wanneer uw assortiment slechts een aantal verschillende producten omvat en u dagelijks maar enkele bestellingen hoeft te verwerken, is voorraadadministratie niet zo ingewikkeld. Maar zodra de onderneming groeit, ontkomt u er bijna niet aan om constant bij de houden welke producten zijn verkocht, welke items hoognodig moeten worden aangevuld en hoe groot de voorraad is.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor de verkoop
van uw tuinmachines? Vraag geheel vrijblijvend een online demo aan!

Krachten gebundeld met:

Waarom Vendit?

1. Complete ‘Groene’ kassa software

Optimaliseer uw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op de juweliersbranche.

2. Werkplaats functionaliteiten

Beheer tuinmachine reparaties eenvoudig en efficiënt. Houd de voortgang bij, stroomlijn communicatie met klanten en zorg voor een vlotte afhandeling van reparatieverzoeken. Met Vendit heeft u volledige controle over het reparatieproces.

3. Uitgebreide en betrouwbare rapportages

Bekijk in één overzichtelijk dashboard uw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar u met uw organisatie staat.

4. Webshop integratie

Succesvol online ondernemen begint voor u met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wilt u dat de artikelinformatie in uw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van uw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neemt u veel werk uit handen.

5. Online werkplaatsplanner

Geen getelefoneer of e-mailen meer, maar rechtstreeks via uw eigen website een werkplaatsafspraak aanvragen. Deze handige App is in samenwerking met Plan-It Online vervaardigd en naadloos geïntegreerd in het Vendit systeem. Zo berekent en toont deze Plan App, per dag de beschikbare tijd van uw werkplaats om de klant zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Interesse in het automatiseren van uw winkel?

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee u uw winkel optimaal automatiseert. U kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u weten wat Vendit specifiek voor uw winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven u dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit Systeem.